Rekrutujemy pisać GG 13329122
Początkujący
Far Cry 2 nie jest tworzony przez to samo studio, które robiło pierwszą część gry (Crytek zajął sę Crysisem), teraz Ubisoft Montreal przejmuje pałeczkę. Po powalającej prezentacji w Play.com Live, na której pokazano zupełnie odmienny obszar, niż widzieliśmy wcześniej na Games Convention, jest nadzieja, że Far Cry 2 będzie kontynuował tradycję serii – nieograniczony zasięg widoku.
Demonstracja nie była tak efektowna, jak gameplay, który widzieliśmy rok temu, jednak wprowadziła nas w tereny, które będziemy przemierzać w grze. Było pewne, że Crysis może mieć konkurencję, jeśli chodzi o najlepszą grafikę w grach. Zamiast tropikalnej wyspy Afryki ujrzeliśmy dżunglę, która im dalej, tym bardziej przypomina tereny Afryki.
Tak samo, jak w Far Cry, czy Crysis, pojazdy spełniają ważną role w FC2. Faktycznie, przyjemniej jest przemierzać obszar 50km2 siedząc w samochodzie. Obszar jest ogromny. Jest znacznie większy od znanego z gry Oblivion! Ubisoft nie zdradził ile czasu będzie potrzeba na przemierzenie całej wyspy, jednak z domysłów wynika, że będzie to od 6 do 8 godzin.
Kolejność wyboru misji będzie dowolna – możesz skupić się na głównym wątku, lub wykonywać misje poboczne; nie ma narzuconego sposobu wykonania misji. W grze występować 10 grywalnych postaci, co jest oryginalne dla tego rodzaju gry.
W końcu nastał czas, by zbliżyć się nieco do wroga i zapoznać go osobiście z kombinacją szybkostrzelnego shotguna, czy granatnika. Zostając w jednym miejscu za długo dajesz szansę przeciwnikowi na oflankowanie. W pewnym momencie kula utknęła w kostce bohatera, więc musiał użyć szczypiec, by ją wyjąć. Animacji tego typu będzie bardzo wiele, więc nie powinny nudzić się zbyt szybko.
W celu zademonstrowania zaawansowanej AI, ruszyliśmy z karabinem snajperskim na szczyt wysokiego budynku w wiosce. Po spudłowaniu, przeciwnik szybko zmienił swoją pozycję – rzecz normalna, lecz wyglądało to nieco inaczej niż w reszcie gier. W końcu go ściągnęliśmy i zabraliśmy jego broń. Oczywiście, moment kulminacyjny nie mógł zostać zmarnowany, więc ściągnęliśmy pozostałych przeciwników.
Podczas wymiany ognia, przeciwnik był już u kresu życia, lecz algorytm gry był po jego stronie. Kompan przeciwnika podbiegł do niego z apteczką i zabrał go na plecach w bezpieczne miejsce. W FC2 wcale nie jest powiedziane, że przeżyjesz, nawet, jeśli znajdziesz odpowiednią osłonę.
Demo zakończyło się spojrzeniem na szybowiec. W Far Cry 2 możesz latać po całej mapie, gdzie tylko dusza zapragnie, podsumowując możesz zostać w powietrzu i ściągać stamtąd przeciwników lub po prostu rozejrzeć się. Wraz z okalającą dziką zwierzyną Far Cry 2 wygląda naprawdę powalająco. Zostaliśmy także zapewnieni, że właściciele Xboxa 360 i PlayStation 3 nie będą poszkodowani i dostaną pełną, wartościową wersję gry. Pożyjemy, zobaczymy.
Jedną z rzeczy, których nie ujrzeliśmy w demie, był ogień – FC2 zawiera system rozprzestrzeniania ognia, na którego oddziałuje wiatr. Taka kombinacja daje nieograniczone możliwości walki.
Far Cry 2 z pewnością będzie jednym z największych produktów roku 2008 i zaprezentuje grywalność, jakiej nigdy dotąd nie widzieliśmy. Na razie musimy cierpliwie czekać.
Więcej na stronie http://www.farcry2.com.pl/search.php ....
Ostatnio edytowany przez B.D.S. 5th (2008-08-01 11:05:33)
Offline
Początkujący
Według mnie powinna wyjść, a jeśli nie wyjdzie to będzie wielka szkoda...
Offline
Wieczny admin !!!
no wszystko ok tylko jakie bedą wymgania i kto bedzie mógł w niego zagrac bo nie sadze zeby wielu miało taki sprzet by sie nacieszyc far cry 2
Offline
ramu pewnie będzie ze 2 giga a wolnego miejsca na dysku z 12 GB lub 16 GB coś tak przeczuwam ze tak będzie
Offline
Właśnie w sieci zostały opublikowane wymagania sprzętowe gry Far Cry 2, które są niezbędne do jej uruchomienia i poprawnego działania na średnich ustawieniach graficznych!!!(Troch Duże xD)
Oto one:
Procesor: Core 2 Quad q6600 2,4 GHz LGA775 Box (czterordzeniowy)
Ram: 2 GB DDR 2 (XP) 4 GB DDR 2 (Vista)
Karta Graficzna: GeForce 8800 GTX 768MB
Karta Muzyczna: Dowolna, zgodna w 100% z Windows XP / Vista
Miejsce na dysku: około 20 GB + około 700 MB na plik wymiany Windows
Gra będzie korzystać ze wsparcia DirectX 10.
Offline
Wysokie:
CPU: E6600 Core 2 Duo
Grafika: Nvidia 8800GTS
RAM: 2GB+
HDD: 6-8 GB
Napęd: DVD
Minimalne:
CPU: Athlon 64 3000+/Intel 2.8ghz
Grafika: Nvidia 6600 albo ATI X1600 - Shader Model 2.0
RAM: 1GB+
HDD: 6-8 GB
Napęd: DVD
Zalecane:
Procesor: Dwurdzeniowy CPU (Athlon X2/Core 2 Duo)
Grafika: Nvidia 7800GT lub ATI X1800XL Pro (SM 3.0)
RAM: 2GB+
HDD: 6-8 GB
Napęd: DVD
Offline
Wymagania minimalne:
* Procesor Intel Pentium 4 3,2 GHz, Pentium D 2,66 GHz lub AMD Athlon 64 3500+ lub lepszy
* Pamięć RAM: 1 GB
* Karta graficzna: NVIDIA GeForce 6800 lub ATI Radeon X1650 lub lepsza
o 256 MB pamięci RAM
o Shader Model 3.0
* Nośnik: DVD-ROM oraz około 12 GB miejsca na dysku twardym
Konfiguracja zalecana:
* Procesor Intel Core 2 Duo, lub AMD Athlon X2 5200+, Phenom lub lepszy
* Pamięć RAM: 2 GB
* Karta graficzna: NVIDIA GeForce 8600 GTS lub ATI Radeon X1900 lub lepsza
o 512 MB pamięci RAM
* Karta dźwiękowa 5.1
Obsługiwane karty graficzne: NVIDIA GeForce 6800 - GTX 200 oraz 8800M i 8700M, ATI Raddeon X1650 - HD4000.
Offline